Tuesday, May 20, 2008

Chick Habit - Rip It Up

Jag kan ligga i timmar och lyssna på den här låten på repeat. Slutet flyter in i introt och jag verkligen älskar den övergången.

Rip It Up är också namnet på en festival i juli som kör för andra året i rad. Den här gången tilltalar bandsläppen mig och jag överväger helt klart att fixa en biljett. Vem kan säga nej till en helg som går i popmusikens tecken i sällskap med goda vänner samtidigt som vi i år slipper den svaga alliansen?

Men spela inte Rip It Up av Orange Juice! Spela inte Orange Juice överhudtaget. De är skräp. Och om någon undrar är April March-låten med samma namn som bandet i dagens inlägg bara hemsk.

2 comments:

Anonymous said...

The Clientele ska spela på Rip it up i år. Helt sjukt att ingen annan festival har bokat dem. Ska du åka?

Weathershow said...

Jag tog precis bort en kommentar här. Infantila kommentarer på temat "min smak är bättre än din och du är en idiot som inte tycker som jag" kommer raderas även framöver. Särskilt om de, som i det här fallet, postats anonymt.

anna: Rip It Up är inplanerat i kalendern, biljetten ska köpas snart och det ska bli fantastiskt kul!