Saturday, November 11, 2006

Hejdå

Inlägg nummer 99 på Below the Stars är ett avsked.

Jag vill särskilt tacka det tiotal läsare som varit stammisar. Below the Stars har fungerat som en personlig dagbok med små berättelser om valda delar av mitt liv. Insikten att det jag skriver faktiskt kan betyda något för någon annan gör mig glad.
En eventuell fortsättning på det här projektet ligger långt fram i tiden. Förvänta er inga uppdateringar på minst ett halvår.

Jag tror inte att det finns så mycket mer att säga. Vi kan väl säga att den här sidan tar semester på obestämd tid. Det låter finare så.

4 comments:

Jonas said...

Synd att du ska sluta nu när jag precis har hittat till din blogg.

Ida said...

NEEEJJJJJJ! Alltså, vad fan. Nu rubbar du ju hela mitt bloggschema, jag gå r ju in hit varje dag. Alltså damn, verkligen synd, jag kommer sakna dina musiktips. Come back soon.

Anonymous said...

Men... nej! NEJ! Min favoritblogg ju, & så ska du sluta. Tack för alla inlägg i alla fall. Hoppas du börjar skriva igen, snart snart snart.

Axel said...

Åh tråkigt att du slutar med bloggen. Jag som tänkte titta hit och fråga ifall du ville skriva nått till tidningen som vi prata om förut.

Men det känns ju lite drygt nu. AJa, ha't bra!