Sunday, April 01, 2007

Visst saknar jag blekingska

Den 19 april skriver jag en tenta. Om jag får godkänt på den så kommer jag med stor sannolikhet att kandidera till posten som nationens bandbokare H07. Nationsvalet är redan den 9 maj och det rör verkligen till det. Jag måste försäkra mig om att kursen är avtentad innan jag ställer upp som kandidat för annars sätter jag både mig själv och nationen i en onödigt obekväm sits. Om jag någon gång i livet ska bli bandbokare så är det nu. Jag får inte en sådan här chans igen och så länge ingen annan visar intresse för posten är mitt utgångsläge mycket bra.

Om jag blir vald är min ambition att fixa den bästa höstterminen någonsin i lund. Hursomhelst så ska jag dja på blekingska den siste april och det ska bli kul. Kul att få se lund och blekingska igen.

2 comments:

X said...

Tjena
Jag hörde av Jessica att du fick jobbet, grattis! :D Så flyttlasset går i höst igen?

Felix

Weathershow said...

Hallå Felix och tack så mycket!

Jo, jag hoppas det. Isåfall kommer jag nog bo på bl. Det är en del saker som ska stämma (tentor mm) men jag är försiktigt optimistisk.