Wednesday, September 27, 2006

Lucky Soul, Debaser Stockholm, December 1

Lucky Soul till Sverige!

Jag är särskilt glad för Psymon som var den som tipsade mig om Ali Howards underbara band. Själv kommer jag inte ha råd att åka till vår huvudstad och det krossar verkligen mitt hjärta för jag skulle mer än gärna byta bort höstens alla konserter mot den här och ni tycker säkert att det är patetiskt att bygga en framtid på en enda konsert och det får ni gärna tycka men då har ni inte förstått någonting alls för det finns band som är värda att ta en kula för och Lucky Soul är ett band att dö för och den här spelningen skulle förändra allt. Allt.

Jag har fått lära mig att killar inte gråter så jag ska försöka att ta mig samman men det är så svårt. Snälla någon, ge mig en dröm att bygga ett liv på. Just give me love.

No comments: