Wednesday, September 13, 2006

Nystart!

Till mina fem läsare som tittar in här regelbundet (och alla ni andra också förstås): jag ville ha en ljusblå blogg och var rätt missnöjd med den gröna fula färgen som följde med förra templatet. Nu har jag bytt och är alldeles kär. Jag kanske ändrar texten till svart om det blir för jobbigt att läsa men just nu är jag supernöjd.

Beta blogger är jättebra eftersom kategorisering förenklas så att man kan sortera in sina poster i olika labels mycket smidigt utan att en enda gång behöva gå in i templatkoden. Mycket användarvänligt alltså. Min enda läsarkommentar på den här sidan följde med i flytten, men det gjorde inte min sitemeter. Jag la in den på nytt, numera fullt synlig i sidebaren till höger. Jag hade 350 besökare totalt förut och jag stod nog själv för 25%. Jag ska erkänna att jag är väldigt fäst vid min sitemeter. Jag ser samma sak som ni gör om ni klickar på den. En av mina läsare bor i Lund. Känner du mig och känner jag dig? Skicka gärna ett mail isåfall.

Feels Like Falling in Love heter dagens låt som får förmedla mitt känslotillstånd. Nu när jag tänker efter så tror jag inte att ni ser den, mp3-länkarna i rubrikerna verkar ha censurerats bort på vägen. Jag ska titta i editorn och se om jag kan fixa så det blir som förut. Vill ni lyssna så hittar ni låten här annars.

No comments: