Wednesday, October 25, 2006

Laurel Music - No One Wants Forever #1










Laurel Music - No One Wants Forever #1

Höstlöven har fått samma färger som omslaget till Laurel Musics debutalbum!

Tyvärr blir den här hösten inte vackrare än så för mig. Jag har tagit beslut som kommer påverka mitt liv och jag vet inte om jag är helt nöjd men jag kan inte fortsätta låtsas som att allt är bra när jag fem dagar i veckan är ledsen när jag vaknar just för att det är en ny dag.

Det finns trots allt ett fåtal glädjeämnen kvar som ingen kan ta ifrån mig. Jag har beställt ett par skivor från fractiondiscs och på lördag ska jag se Anna Ternheim för andra gången. Skivorna kanske kommer på fredag men det känns långt dit. Först måste jag ta tag i viktiga saker. Ikväll ska jag skriva ett mail som om det skrivits några veckor tidigare skulle kunna ha avgjort mitt liv, nu är det bara ett avslut på en tid som varit. Vi gör våra val och vi får leva med dem. Jag bryr mig inte så mycket som jag borde och det är skrämmande att det man drömde om förr inte längre betyder något. Imorgon ska jag ta med mitt hyreskontrakt och säga upp min bostad.

No comments: