Wednesday, October 04, 2006

Seems fine

Seems fine though it ain't no no no no
Seems fine though it aint' no no

Jag ligger vaken på nätterna. Jag tänker på framtiden och vet att jag måste ta viktiga beslut. Det finns mycket att säga men jag kan inte berätta det här. Inte nu längre. Internet är inte så anonymt som man tror och det vill jag inte lära mig den hårda vägen.

När jag vaknade i lördags skrev jag en rätt oinspirerad och ointressant text om The Tough Alliance spelning på blekingska i fredags. En meningslös text om en meningslös spelning. Min sitemeter visar dessvärre att det är sådant här som folk vill läsa om. Trots att jag inte uppdaterat sedan i lördags så slog min sitemeter i taket med besöksrekord både måndag och tisdag (26 respektive 32 besökare). En hel del av TTA-kidsen bland mina tillfälliga läsare var från Lund. Det här förstörde mina möjligheter att ta reda på vilka mina två återkommande läsare från Lund var. Dessutom försvann känslan av anonymitet i samma ögonblick som jag postade TTA-texten.

Jag har inte postat någonting på några dagar eftersom jag varit frusterarad över att det blev såhär. Jag tror att jag har kommit över det nu. Ska leta lite på nätet så återkommer jag med en låt som är gladare än det här inlägget.

No comments: